Obserwatorzy

środa, 30 listopada 2016

mój kalendarz adwentowy

Witajcie.
Dziś pokaże kalendarz adwentowy który zrobiłam w tym roku.  Kalendarz jest w kształcie choinki i zrobiony jest z gotowych elementów które należy tylko złożyć i skleic. Dodatkowo swój ozdobilam gotowymi sniezynkami, reniferami i cyframi.
Kalendarz celowo jest niepolamowany tak aby w kolejnych latach można było go udoskonalić.
 W poszczególnych szufladach umieściła drobiazgi w postaci drobnych zawieszek na choinkę, magnesów na lodówkę, są też słodycze (niewiele), drobne prezenty oraz zadania tj. Pieczenie i ozdabianie pierników,  list do Mikolaja, karmienie kaczek w parku, ozdabianie okna szablonami świątecznymi za pomocą sztucznego śniegu. 
Większe upominki schowam w czerwony worek który będzie stał obok choinki.

Kalendarz ma cieszyć moje dzieci i starałam się dobrać wszystko by pasowało do mojej 2.5 letniej córki 15 miesięcznego synka.
Pozdrawiam serdecznie 
Kasia

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...