Obserwatorzy

czwartek, 6 grudnia 2012

żyję ...

Jestem, żyje i mam się dobrze, choć zaległości mam u Was przeogromne. Dziękuje za wszystkie życzenia, bardzo Wam dziękuje za pamięć. Nie było mnie bardzo długo i dziś też za dużo nie napisze, bo czasu u mnie jak na lekarstwo. Nie myślcie, że przez ten czas siedziałam bezczynnie, nadal powstają różne rzeczy. 
Dziś pokaże zestaw kolczyków:
W różnych wersjach kolorystycznych. 
Na dzis to bedzie tyle, postaram się nadrobić zaległości u Was choć bedzie ciężko. Dziękuje że o mnie pamiętacie.
Pozdrawiam
Kasia

20 komentarzy:

  1. Cudowne a te niebieskie i srebrne boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie nie próżnowałaś :) Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, po długiej nieobecności! Fajnie, że znowu pokazujesz swoje pięknidełka. Zestaw sutaszkowych kolczyków piękny, jak zawsze - brązy zniewalają:)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. no widać że nie próżnowałaś:) śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace Kasiu:) Cieszę się, że już wróciłaś do nas. Pozdrawiam. Ada

    OdpowiedzUsuń
  6. Nareszcie, już nie mogłam się doczekać ;) Ale rozumiem, wiem co znaczy brak czasu.
    Kolczyki mnie zachwyciły, wszystkie w pięknej kolorystyce i perfekcyjnie wykonane :)
    Czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje piękne szkatułki doczekały się pięknej biżuteri. Piękne kolczyki. Pozdrawiam i dzięki że jesteś u mnie na Candy. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Te w niebieskich kolorkach-moje faworytki-pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasieńko-miło Cię widzieć,a kolczyki piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się sutasz ale zupełnie nie mam do niego cierpliwości dlatego szczerze podziwiam bo widzę, że szalejesz w tej dziedzinie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczne! Jakie maja tęczowe kolory! Świetne kolczyki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Inspirujący blog. Szczególnie spodobały mi się papierowe komódki. Może jakaś podpowiedź jak taką zrobić. Pozdrawiam i zapraszam na kregulaart.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne kolczyki Kasiu :) Strasznie mi wstyd, bo mam przygotowaną dla Ciebie przesyłkę z okazji Wielkiego Dnia i nie zdążyłam dotrzeć na pocztę... Zrehabilituję się po świętach... Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  14. piękney zestaw, sliczne sa te kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt! Spokojnych, w rodzinnej atmosferze a na nowy rok samych przyjemnych wrażeń i wielu twórczych prac!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj Kochana, nie masz chyba większych zaległości ode mnie.
    Najważniejsze, że masz się dobrze.
    Kolczyki są piękne.I ta ich cudowna kolorystyka.
    Pozdrawiam serdecznie i Życzę Wspaniałych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolczyki, widać, że zawsze znajdziesz czas na stworzenie jakiego cuda :) pozdrawiam cieplutko, S.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...