Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

filcowo i sutaszowo

Witajcie. Dziękuje za miłe słowa pod poprzednim postem. Dziś będzie króciutko ale pokaże jeszcze dwie bransoletki filcowo sutaszowe. Znikam na jakiś czas z blogowego świata, część z Was na pewno się domyśla z jakiego powodu, uchylałam rąbka tajemnicy nieco wcześniej. Oczywiście wrócę tylko nie wiem dokładnie kiedy, same rozumiecie. Zaczął się najgorętszy tydzień dla mnie, więc musicie wybaczyć, że niebede zaglądać. Pokaz bransoletek zacznę więc od iście ostrego różu:

Połączenie białej pastylki turkusu z drobną masą perłową no i ten róż :)
Drugie - pastylki Onyxu plus szklane koraliki i oczywiście czerwony koralik w samym środeczku.

Pozdrawiam Was serdecznie, u mnie za oknem wyszło słoneczko i oby taka pogoda utrzymała się do soboty. 
Do miłego ...

24 komentarze:

  1. W sobotę będzie cudna pogoda, Ty szczęśliwa i piękna:) I niech tak zostanie. Wszystkiego co naj...! Każdy szczegół już na pewno dopracowany, więc spokojnie. Różowa jest po prostu słodziuteńka:) Szara - elegancka. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, wszystko na pewno pójdzie jak z płatka. Po prostu ciesz się tym czasem.
    Pozdrowienia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana!!!! Baw się dobrze!! I nie stresuj... :) Wszystko będzie cudowne! :D
    Tak, jak cudowne te bransoletki... :)
    BUZIAKI!

    OdpowiedzUsuń
  4. super polaczenie piekne barnsoletki, powodzenia i szybkie powrotu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Filc i sutasz doskonałe. Oczy trudno oderwać:)
    Ja też ściskam okolicznościowo - wszystkiego naj, naj, naj, przenaj...Trzymaj się w tej doniosłej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu patrząc na twoje dzieła mam ochotę stworzyć coś sama nawet kupiłam to co potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  7. cuda :-) jestem pod ogromnym wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo pomyślnosci i zdrowia życzę :) Bransoletki, jak zwykle, cudowne, uwielbiam ten wzór!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, bardzo oryginalny pomysł :)
    No i oczywiście Goooorzkoooo, goooorzko!!! ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, oryginalne... będę cierpliwie czekać na kolejne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletki jak zwykle przeurocze.
    A TOBIE, oj przepraszam WAM myślę ,że już można zacząć słać ŻYCZENIA WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE MOŻE LUDZI W ŻYCIU SPOTKAĆ:))))))))Juta.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno będzie wspaniale, życzę Wam wielu wzruszeń, pięknych chwil oraz oczywiście SZCZĘŚCIA na nowej drodze życia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki za pogodę. Wszystkiego naj naj z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne bransoletki ! pozdrawiam i wszystkiego dobrego życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. obie piękne :) a ten WAŻNY CZAS niech będzie WSPANIAŁY!!

    OdpowiedzUsuń
  16. kochana, trzymam kciuki żeby wszystko się udało. Niech słoneczko pięknie Wam świeci w sobotę i przez wszystkie dalsze dni :)
    Ps. Bransoletki jak zwykle super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w połączeniu sutaszu i filcu. Piękne!!! Pozdrawiam ciepło. Ada

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te bransoletki , połączenie sutaszu i filcu w takim wydaniu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Extra plus te dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...