Obserwatorzy

wtorek, 2 października 2012

wrr ...

Dziękuje za miłe słowa i życzenia, hmm czy zdradzę coś więcej to nie wiem, może ... Na pewno pokaże dekoracje, które wykonam. Może moje pomysły kogoś zainspirują, dodam, że to coś czego jeszcze nie pokazywałam i nie robiłam. Puki co z efektu jestem zadowolona. 
Dziś pokaże dwie bransoletki zrobione dla przemiłej Pani Justyny, jeśli tu zagląda pozdrawiam serdecznie:

Elementy dekoracyjne oczywiście na makramie a wzory jak widać nowe :) Mam nadzieję, że dobrze się noszą. 
Na dworze się już ochłodziło, choć słoneczko zagląda w okna. W wazonie zagościła hortensja bukietowa o taka:
Ciekawa jestem jak długo tak pięknie będzie się prezentować, dodam, że od soboty stoi bez wody.
Obecnie na biurku u mnie tak:
Powstają dekoracje na stół z bibułkowych różyczek w kolorach jak na zdjęciu. Jak tylko skończę pokaże.
Dziękuje Wam za odwiedziny i każde miłe słowo, pozdrawiam serdecznie

30 komentarzy:

  1. Śliczne, a kolorowa bransoletka nr 2 (czyli ta superoptymistyczna) mój faworyt. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bransolki śliczne!! hortensja z ptaszorkami przeuroczo wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo, widzę, że pojawiły się nowe wzory bransoletek:) Prześliczne! I ciekawam bardzo nowego projektu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne bransoletki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe wzory równie atrakcyjne, jak poprzednie:) Się napracujesz, Kobieto z tymi różyczkami, ale efekt na pewno będzie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paluszki już bolą ale pociesza mnie fakt, że pięknie bedzie :)

      Usuń
  6. O kurcze, nowe wzory są piękne!! nawet nie umiem wybrać który ładniejszy! :D
    A.. i te ptaszorki cudne! LOVE! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A wrr czemu skoro takie piękne rzeczy Cie otaczają??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie mruczę ;) brakło mi pomysłu na posta i tak zostało

      Usuń
  8. Piękne nowe wzory. Nie warcz bo sie boję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne bransy! Ja jakoś nie mogę się zabrać za makramę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne bransy! Ja jakoś nie mogę się zabrać za makramę.

    OdpowiedzUsuń
  11. nowe wzory bransoletek są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Za te różyczki to podziwiam Cię szczerze!
    A druga bransoleta rozmiękczyła mnie...jaka ona ślicznie słodka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne nowe wzory !!! Darek, Daniel , Damazy ???? Zdradź dla własnego dobra :-)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne bransoletki ,rózyczki z bibuły tez na pewno będą cudne ,juz widzę,że piękne kolory tylko co to wrr..w tytule posta oznacza ? :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne nowe wzory bransoletek. Hortensja ususzona prezentuję się rewelacyjnie, więc tylko czekać aż się ususzy. Dekoracja z bibuły,,,oj ciekawie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
  16. To z pewnością będą piękne dekoracje, podoba mi się też nowa tapeta,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Trzymam kciuki za szczęśliwą Pannę Młodą, jej pomysły i talent;) Aż się przestraszyłam, że coś niefajnego Cię spotkało, a to tylko takie zwykłe wrr w wirze pracy;) Podziwiam zaangażowanie w przygotowania.
    Podobają mi się te ptaki-kuraki wazonowe;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bransoletki zachwycające.A Tobie gratuluję podjętych wyzwań.Zarówno tych ze zmianą stanu cywilnego jak i podjętą nauką:))))))))))Jestem pewna,że świetnie wszystkim podołasz:)
    Posyłam Co moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozowo niebieska bransoletka jest cudowna! Niesamowite polaczenie kolorow.
    Hortensja piekna, ja mojej jeszcze nie scielam, jakos mi szkoda, bo o ususzeniu nie ma mowy jeszcze nigdy nie udalo mi sie to.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasiu, nadzwyczajny jest ten nowy wzór bransoletki makramowej - kojarzy mi się z piękną kolorową gąsieniczką, która zastygła w biegu po makramowym splocie:) Ty to masz talent!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kolorki -jak zwykle bardzo ładne :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Bransoletki jak zawsze piękne. A różyczki z pewnością Ci wyjdą i będą śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje bransolety:D
    ... w rzeczywistości są śliczniejsze i świetnie przypasowały do kolczyków :)
    Również serdecznie pozdrwaiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...