Obserwatorzy

piątek, 14 września 2012

pomarańcze i słodkości

Witajcie, dziękuje, że tak licznie bierzecie udział w konkursie, na dzień dzisiejszy widzę, że dobrze sobie radzicie z odpowiedzią na zadane pytanie. Przy ogłaszaniu wyników zdradzę dla kogo one powstały.
U mnie jak zwykle pracowicie, dziś mogę pokazać efekt wymianki z Anią dla której przygotowałam taki oto komplecik w tym i bransoletkę wg nowego wzoru, tak by pasowała do kolczyków:
Od Ani otrzymałam cudne haftowane obrazki:
Bloga Ani musicie koniecznie odwiedzić a znajdziecie go o TU. Aniu dziękuje za wmiankę :)
Pochwalę się też niespodzianką otrzymaną od Iwonki w ośmiorniczkowym Candy, zobaczcie jakie cuda do mnie dotarły:
Iwonko dziękuje za niespodziankę, ośmiorniczka jest niezwykle urocza.
Zapomniałam Wam podziękować, za miłe słowa, które pozostawiacie pod buteleczkami na nalewki, mam nadzieje, że zainspiruje Was do stworzenia sobie podobnych.
Pozdrawiam serdecznie i życzę twórczego i spokojnego wekeendu

14 komentarzy:

  1. Ja oczywiście jestem taka GAPA, że nie wiem jaki konkurs :) Ledwo dycham, alescie sobie sliczne wymianki dziewuszki zrobiły... A hafty anny zawsze mnie poruszają noooo
    Cudowności

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu dziękuję:))) kolczyki są prześliczne! Naprawdę sprawiłaś mi MEGA niespodziankę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się powymieniałyście:))) Same urocze cudeńka.
    Ale te Twoje buteleczki na naleweczki to dopiero fantazja.Są przeurocze:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nalewkowe buteleczki z poprzedniego postu są cudne. I nawet bez wypełnienia wyglądają smakowicie A prezent wymiankowy przygotowałaś śliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten fioletowy komplecik, a ta ośmiorniczka jaka słodka :) pozdrawiamy ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ miło :)) wszystkie wymiankowe śliczności przyciągają oko!

    OdpowiedzUsuń
  7. piekny komplecik zrobilas, lubie takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, Twoje prace są jak zwykle urocze, eleganckie. Ale podziwiam też trud hafciarek i mistrzyń szydełka, które tak fajnie Cię obdarowały:)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty :)Przepiękny komplecik zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszcze raz dziękuję Ci Kasiu za piękną wymiankę!
    Pozdrawiam i życzę miłej niedzielki:-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...