Obserwatorzy

czwartek, 10 maja 2012

Wymianka naszynikowa

Dziękuje za miłe komentarze na temat komódki, czytając je na polikach wychodziły mi rumieńce. Zachęcam Was do podjęcia prób i zrobienie sobie własnej komódki. Z innej beczki, dzis pokaże prace powstałe na wymiankę naszyjnikowa którą zorganizowała Renatka. Ja stworzyłam komplet: naszyjnik, broszka i kolczyki, które poleciały do Magdy, a wyglądał tak:
Zdjęcia nie najlepsze, jednak cierpię na brak dobrego sprzętu fotograficznego:/ Mam nadzieję, że Magdzie się spodobał a to całość paczuszki.
Ja natomiast otrzymałam paczuszkę od Magłosi, a oto cudeńko:

Niestety zdjęcia nie oddają piękna naszyjnika, musiała włożyć w niego bardzo dużo pracy. Małgosiu dziękuje.
Podziękowania należą się również samej organizatorce  - Renatce.
Chciałam również podziękować dwóm wspaniałym dziewczynom za wyróżnienie mojego bloga, Angeli oraz Basi.


Niezmiernie mi miło, a ja wyróżniam Was wszystkie, dzięki Wam uśmiech co rana sam ciśnie mi się na usta.
Dziekuje za miłe słowa i życzę miłego dnia

9 komentarzy:

  1. ten komplet jest rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudny komplecik :) zwiewny taki i w moich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace wymiankowe. Twój komplet w cudnych kolorach! I rzeczywiście musiałaś się niemało napracować, dla takiego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, delikatny komplet, na pewno sie spodoba ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Aleś cudnie obdarowana - gratulacje, gratulacje ;))))))))))))))
    A te subtelne błękity w karmelu... Mniam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny komplecik, gratuluje wyrozneinia

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnienia. Wymiankowa biżuteria bardzo ładna:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie ma to jak udana wymianka na dobry humor! Gratuluję wyróżnień.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana, ja jestem zachwycona!!! W branzoletce chodzę cały czas.. wszystkim się bardzo podoba.. i kazdy mi zazdrości :)
    A komplecik biżuteryjny czeka na odpowiednią okazję.. Ale już wkrótce będzie miał swój debiut :)
    Pozdrawiam i dziękuje.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...