Obserwatorzy

piątek, 4 maja 2012

Edward pojedzie do ...

Witajcie, dziękuje za miłe słowa na temat aniołka oraz za zapisywanie się na podróż Edwarda, na zanim jednak podam do kogo pojedzie pokaże prezenty które otrzymałam w Candy. Pierwsza paczuszką przyleciała do mnie od Agnieszki, gdzie zapisałam się na Candy w piątek 13, byłam 13 osobą zapisującą się na cukierasy i dopisało mi szczęście, oto co dostałam:
Piękny naszyjnik z plastrem agatu oraz kolczyki i bransoletka z bursztynowych szklanych koralików. Agnieszko dziękuje jeszcze raz, wszystko śliczne.
Kolejny prezent otrzymałam od Zuzanny, zostałam wylosowana jako obserwator, a oto co do mnie przywędrowało:
Piękny Zuzankowy aniołek, śliczna karteczka i notesik oraz mase przydasi i słodkości. Ślicznie dziękuje.
A teraz przyszła kolej na wyniki Candy z Edwardem. Książka okazała się znakomitą lekturą, przeczytałam ją tak szybko, że sama byłam zaskoczona.
Edward pojedzie do .....
Gratulację, Aniu poproszę o adres na maila dudqa@wp.pl
Dziękuje wszystkim za udział w Candy i życzę przyjemnego wypoczywania

6 komentarzy:

  1. A już myślałam, że szczęście o mnie zapomniało. bardzo się cieszę i czekam na Edwarda

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Anko.Same śliczności dostałaś.Zwłaszcza Aniołek i naszyjnik:)))
    Jeszcze raz wielkie dzięki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku,ja chyba przegapiłam candy :(( Ale gratuluję Anko i Tobie też ,świetne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne rzeczy dostałaś szczęściaro:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Candy z Edwardem? Oj Kasieńko...ja mam zaległości...
    Śliczności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudności!!! Czy do mnie dotarł już Twój adres na skrzyneczkę pocztową (za udział w zgadywaniu?) Jeśli się niepotrzebnie upominam łapką na muchy po głowie dostane ;)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...