Obserwatorzy

czwartek, 22 marca 2012

Delikatna kobra ...

Witajcie, cieszę się że Irokezki się podobały, bardzo mnie to cieszy. Dziś pokaże kolejne pawie kolczyki sutaszowe. Wykonane specjalnie by wystawić je w Galerii Seal. Nie nastawiam się na dużą sprzedaż moich wyrobów, głównie dlatego, ze robię to z zamiłowania do robótek, ale może komuś spodoba się to co robię.
Kolczyki nazwałam kobra a to za sprawą koralika agat-kobra który wykorzystałam w tych kolczykach. Niezwykle piękny koralik, kupiłam kiedyś kilka sztuk okazyjnie na allegro i w końcu znalazł swoje miejsce. Żeby nie przedłużać pokazuje zdjęcia:
 

Myślę o zrobieniu takich dla siebie, do zdjęcia wykorzystałam kamień przywieziony z Chorwacji, znakomicie prezentuje się z kolczykami. Wygląda jak kawałek lawy. Jeśli ktoś będzie zainteresowany kolczyki można nabyć TU.
Posyłam pozdrowienia.
Dziękuje Wam za każde miłe słowo.
Ps. Napiszcie co bardziej chciałybyście by było nagrodą w moim Candy: kolczyki sutasz pawie, bransoletki Irokezki czy papierowa komódka - oczywiście wezmę to pod uwagę :)

17 komentarzy:

  1. Wow, rewelacyje. Podziwiam takie dzieła, niestety sama nie umiem takuch zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne piękne pawie!
    Ja jestem za komódką.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo efektowne,ale nie efekciarskie.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka - kolory takie "moje" ;)
    ja się chętnie ustawię po każdy wytworek Twoich rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Są świetne...
    Ja chętnie po irokeza stanę, bo:
    komódkę posiadam :-)))
    a nie przekłułam ciągle uszu, więc kolczyków nie noszę, ale jakby co to dam córce...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne.!
    A w candy chętnie zobaczyłabym komódke lub kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne są!!! A jak robione z miłością, to tym bardziej cenne są!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne, a kamień faktycznie ciekawy. Takiego jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne pawie! Pozdrawiam :D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolczyki są cudne!Trzymam mocno kciuki za ich powodzenie w galerii.
    Ja nie podjęłam współpracy z tą galerią.W trakcie rozmów okazało się,że interesuje ich decu w moim wykonaniu,czyli moja najsłabsza strona.Poza tym...ja chyba nie chcę jednak aż tak się angażować robótkowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasieńko-z wyborem prezentu miałabym wielki dylemat,a kolczyki są PIĘKNE!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach jakie piękne!!!
    Dziękuję serdecznie za odwiedzinki i miłe słowa. Ciepło i wiosennie pozdrawiam.Uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  13. kolczyki sa przesliczne na pewno szybko znajda nowa wlascicielke :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...