Obserwatorzy

poniedziałek, 27 lutego 2012

Sówkowy zawrót głowy

Dziś pokaże Wam prezenty jakie przygotowałam dla wygranej i wyróżnionych w wyzwaniu. Wszystkie paczki dotarły już na miejsce, prezentacji czas zacząć.
Nagroda główna moja papierowa komódka poleciała do Beaty - Ataboh, tak wyglądała cała paczka:
Dla wyróżnionych zrobiłam również komódki, nieco mniejsze w kształcie sówek i z oczami.
Paczuszka dla Basi -Silvanis:
A druga do Joanki również z dodatkami
Zdjęcia dzięki uprzejmości Joasi, bo ja gapa zapomniałam ich zrobić. Chciałabym podziękować również Agnieszce, która do Candowej paczuszki dorzuciła jeszcze jedną sówkę, którą mogłam podarować Joasi (prawdziwej wielbicielce sówek).
Jak widzicie sówki otrzymały oczy, i całkiem im w nich do twarzy.
Chciałam się też pochwalić wyróżnieniem otrzymanym od April,  wywróżenie otrzymują blogi które mają mniej niż 200 obserwatorów.

Nie ukrywam, że niezmiernie mi miło, że otrzymałam takie wyróżnienie od April, jeszcze raz chciałam Ci bardzo podziękować. A teraz zgodnie z zasadami wyróżniam 5 blogów:
  Kasien
  Edytta-p
  Amanoo
  Ninkę
  Trill
Niezmiernie mi ciężko było wybrać tylko 5 blogów, ale do odwiedzin tych bardzo gorąco Was zachęcam.
Dziękuje za komentarze i witam nowe obserwatorki.

13 komentarzy:

  1. Przepiękne prezenty wysłałaś dziewczynom! Serdecznie dziękuję za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, jeszcze raz dziękuję za sówkowe wspaniałości! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Same fajności tu widzę:)
    Gratuluję miłego wyróżnienia i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka!!! Baaardzo podobają mi się te Twoje komódki ... są naprawdę śliczne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jojojoj! Ale śliczności przygotowałaś!! Twoje komódki to dzieła sztuki :) Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za przekazanie go w moje ręce. Straszliwie to miłe, zwłaszcza, że ostatnio mało robiłam, ale już się poprawiam i szyję na potęgę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęka mi się poturlała gdzieś po podłodze - z wrażenia oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również ogromnie dziękuję za moje prezenty... zdjęcia nie oddają tego co się widzi w realu!!!! Dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękne sówki!Twoje komódki to mistrzostwo!Ale Ty wiesz że zachwycają mnie od bardzo dawna :)
    Kochana Jesteś niesamowicie!!!Buziaki Kasieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Komódka sówka jest mega fajna :))Piękne prezenty ,
    Gratuluję wyróżnienia ! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromne dzięki za wyróżnienie!!! Jest mi niezmiernie miło :) Nie wiem czy można odwzajemnić wyróżnienie, ponieważ z wielką przyjemnością przyznałabym je Tobie :)
    Poza tym sowa robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna ta komódka -sówka:)Gratuluję wyróżnienia.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne komódki robisz dzięki za kursik zrobię sobie taka komódkę i obkleję rurkami papierowej wikliny.
    Zapraszam na moje pierwsze wiklinowe Candy- miło mi będzie ciebie Goscić. www.anettaja.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...