Obserwatorzy

poniedziałek, 5 września 2011

Niespodzianka i moja storyczykowa herbaciarka

Dziś po powrocie do domu czekała na mnie paczuszka a w niej takie oto słodkości:

Sutaszowa zawieszka boska, musicie mi uwierzyć na słowo, bo jakość zdjęć może nie najlepsza. Niespodziankę otrzymałam od Kasiaen w związku z organizowanym przez nią wyzwaniem. Któregoś dnia zajrzałam na jej bloga a tam czytam, że Kasia jest smutna, o tak mało osób wzięło udział w jej wyzwaniu. Postanowiłam działać i napisać posta na moim blogu z informacją o wyzwaniu. Prezent był całkiem niespodziewany, ale bardzo sie ciesze. Kasi dziękuje jeszcze raz, kochana jesteś.
A na koniec zdjęcia mojej herbaciarki, z motywem storczyków które uwielbiam.




6 komentarzy:

  1. Miłe takie niespodzianki:) Pudełko masz super;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba:) A herbaciarka bardzo fajnie ozdobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie ozdobiona herbaciarka ja tez kocham storczyki :)a co do paczki :) mi się także i Twój i mój wisior bardzo podoba :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Herbaciarka piękna.A prace Kasi podziwiałam wraz ze swoimi dziewczynami w realu.Są naprawdę cudowne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bezinteresowne, miłe gesty, pomoc i dobry uczynek wracają :)
    Szkatułka przepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...