Obserwatorzy

piątek, 2 września 2011

Dwie kolejne wymianki

W sierpniu brałam udział w dwóch kolejnych wymiankach. W pierwszej wakacyjnej organizowanej przez Karolinę moją parą wymiankową dla której przygotowywałam paczuszkę była Agneta z którą miałam przyjemność wymieniać sie już wcześniej.Przygotowałam dla niej herbaciarkę ozdobioną metodą decoupage, małego aniołka na szczęście (do pary z barankiem, który wcześniej ode mnie otrzymała) oraz letnią bransoletkę, po za tym koronki oraz słodkości i herbatki. Całość na szczęście doleciała na czas i bardzo ucieszyła Agnetkę.

Z kolei paczuszkę przygotowywała dla mnie Silvanis, od której otrzymałam piękną serwetkę, obrazek oraz cudną gumkę do włosów. Do tego kilka przydasi. Oczywiście gumeczka już przeze mnie noszona, serwetka idealnie nada się na odnowioną starą komodę, a obrazek pewnie gdzieś powiesze.
Wymianka podróżnicza
Wymiankę podróżniczą organizowała moja imienniczka Kasia. Dla mojej pary wymiankowej, która była Malutka z blogu szuflandia-malutkiej.blogspot.com, przygotowałam pudełeczko na drobiazgi ozdobione decu, aniołka oraz letnią bransoletkę. Do prezentów dołączyłam kilka przydasi w postaci starych maminych koronek oraz słodkości. Jako pamiątkę z podróży dołączyłam muszelkę, którą przywieziono dla mnie z Norwegii.
Całość prezentowała sie tak:
Od Moniki otrzymałam cudny albumik na zdjęcia, bardzo bardzo mi się podoba. Sliczną broszunię, która dzis w pracy miała swój debiut, nosiłam ja dumna jak paw, przemiły liścik, kilka przydasi oraz słodkości (pierniczki już prawie schrupane). Musze napisać to jeszcze raz album CUDNY, zresztą zobaczcie sami, więcej zdjęć znajdziecie u Malutkiej.

Teraz zmykam, bo mam strasznie dużo pracy a obiecałam dzis napisać posta z wynikami wymianek.
Wszystkim dziękuje za udział, a najbardziej moim parom wymiankowym. Dla was dziewczyny BUZIAKI.
Zapomniałabym: WYNIKI CANDY jutro! Zapraszam tez na zabawe podaj dalej, jest jeszcze jedno wolne miejsce

2 komentarze:

  1. Dziękuję za wszystkie Twoje słodkie wytworki:)
    oraz za miłe słówka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A kiedy losowanie Candy?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...