Obserwatorzy

wtorek, 9 sierpnia 2011

Miś a la Tilda oraz pudełeczko

Przedstawiam misia, którego w całości uszyłam ręcznie, pomysł zrodził się już jakiś czas temu, nie miałam jednak pomysłu z jakiego materiału mam go uszyć. Wczoraj się za niego zabrałam a dziś skończyłam, efekt prezentuje poniżej. Ocene pozostawiam odwiedzającym.


Skończyłam też dziś szkatułkę, która prosiła się już o zmiany. Wcześniej wyglądała tak:
A dziś wygląda tak:



Całość pomalowałam korektorem w płynie, szkatułka była plastikowa więc żadna inna farba nie chciała dobrze trzymać. Wierzch przyozdobiłam sztuczną białą różą, muszelką oraz suszonym kwiatem.

9 komentarzy:

  1. Korektor w płynie ??? no w życiu bym na to nie wpadła. WIELKI szacun :)))) Jak to mówią potrzeba matką wynalazków :)
    Super pomysł i szkatułeczka ślicznie wygląda :)

    Buziaki przesyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie wychodzi Ci recykling starych rzeczy. A misio jest słodki, też myśle o zrobieniu takiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie rzeczy przecudowne!!
    P.S. A z czego w końcu uszyłaś misia?

    Zapraszam na spotkanie HandMadowe, więcej info na http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/2011/08/zapraszam-na-zlotspotkanie-osob.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Znalazłam w sklepie tanią tkaninę (po 10zł) wygląda prawie jak lniana ale jest nieco grubsza i przyjemniejsza w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prace i jakie dostosowanie realiów do zasobów (korektor) :)

    Dziękuję za udział w candy i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodziak z tego misiaczka :)
    a szkatułkę świetnie zmieniłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz :) A kolczyki wyszyłam haftem koralikowym.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za udział w moim Candy :)
    Zapraszam gorąco, ściskam i pozdrawiam :)
    Iwona
    http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. słodki misiaczek i szkatułeczka pieknie sie prezentuje
    zyczę powodzenia ;)
    pozdrawiam
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...